کارآفرینان در حقیقت فروشنده هستند. کار این اشخاص، شباهت زیادی به کلیت کار یک فروشنده دارد؛ بنابراین تفکر به‌مانند یک فروشنده نیز بسیار حائز اهمیت است.

کارØفرینان باید مانند فروØندگان فکر کنند

کارآفرینان به دلایل بسیاری نباید مانند فروشندگان فکر کنند. به‌طورمثال، کارآفرین باید به‌صورت کلی فکر کند و تصمیمات استراتژیک را با توجه به خیر و صلاح کل شرکت اتخاذ کند. اما فروشندگان به معامله‌ی پیش‌رو توجه دارند و تمرکزشان کاملاً روی عقد قرارداد پیش‌روی‌شان است؛ و اگرچه کارآفرینان در بعضی مجامع، اعتبار بالایی ندارند؛ اما وضعیتشان به بدی فروشندگان و بازاریابان نیست.

اما تمام کارآفرینان در واقع فروشنده هستند. فروش، در بسیاری از جنبه‌های مهم کارآفرینی نقشی اساسی ایفا می‌کند و کارآفرینان باید این لقب را بپذیرند. در ادامه، سه مزیت تفکر مانند فروشندگان بیان شده است.

ادامه مطلب

یکی از فعال ترین چنل دیسکورد | فعال ترین سرور دیسکورد

داستان کوتاه پرسش درست

داستان کوتاه دیدن خدا

کارآفرینان ,فروشندگان ,فروشنده ,فکر ,توجه ,تفکر ,کارآفرینان در ,مانند فروشندگان ,کارآفرینان باید ,فکر کنند ,یک فروشنده

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سالن زیبایی رونق تولید خرید انواع هواکش صنعتی تک فاز دیتابیس اوراکل بِدونِ طُ❤ مِثلِ ماهیِ بِدونِ آبَم H مرجع مقالات رسمی لوازم ارایش گاه نوشت ابوابراهیم گاه نوشت هایِ یک عددپشت کنکوری فایل کده File kadeh وبلاگ خانه هوشمند