کارآفرینان در حقیقت فروشنده هستند. کار این اشخاص، شباهت زیادی به کلیت کار یک فروشنده دارد؛ بنابراین تفکر به‌مانند یک فروشنده نیز بسیار حائز اهمیت است.

کارØÙØ±ÛŒÙ†Ø§Ù† باید مانند فروØÙ†Ø¯Ú¯Ø§Ù† فکر کنند

کارآفرینان به دلایل بسیاری نباید مانند فروشندگان فکر کنند. به‌طورمثال، کارآفرین باید به‌صورت کلی فکر کند و تصمیمات استراتژیک را با توجه به خیر و صلاح کل شرکت اتخاذ کند. اما فروشندگان به معامله‌ی پیش‌رو توجه دارند و تمرکزشان کاملاً روی عقد قرارداد پیش‌روی‌شان است؛ و اگرچه کارآفرینان در بعضی مجامع، اعتبار بالایی ندارند؛ اما وضعیتشان به بدی فروشندگان و بازاریابان نیست.

اما تمام کارآفرینان در واقع فروشنده هستند. فروش، در بسیاری از جنبه‌های مهم کارآفرینی نقشی اساسی ایفا می‌کند و کارآفرینان باید این لقب را بپذیرند. در ادامه، سه مزیت تفکر مانند فروشندگان بیان شده است.

ادامه مطلب

یکی از فعال ترین چنل دیسکورد | فعال ترین سرور دیسکورد

داستان کوتاه پرسش درست

داستان کوتاه دیدن خدا

کارآفرینان ,فروشندگان ,فروشنده ,فکر ,توجه ,تفکر ,کارآفرینان در ,مانند فروشندگان ,کارآفرینان باید ,فکر کنند ,یک فروشنده

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

میکروپیگمنتیشن ساخت انواع سلاح سرد آنتیک My Real Me 1000site در مسیر آسمان دسترسی به پایگاه های علمی علماء الشیعة گلدان استعلام چک صیاد server